fredag 22 december 2017

Jul kaos

Vad är julen utan lite kaos och stress?!
Idag har varit en fullroll kan man säga, dagen började lite lugnt med frukost och musik sen kom mamma hem med all julmat som hon handlat in. Och efter det så var det full fart för mig att hjälpa till med julgodis som ska göra. Jag gjorde dock bara rischoklad och något godis med smält vitchoklad med krossade Oreo bitar, det var verkligen så gott.

Pappa kom även hem från jobbet idag, så när han kom hem var det dags att äta lite hem köpt pizza
och iväg till affären för att handla in dem sista julklapparna för i år.
Och nu sitter jag här med lite vanlig Marabou choklad och ska kolla på Youtube tills bror min kommer för då ska jag hjälpa han att slå in julklappar.

1 kommentar:

  1. God Jul sötnos!!! Tack för att du är en sådan underbar tjej<3!

    SvaraRadera