tisdag 20 september 2016

Försovning!!



Det är något som Linnea har blivit expert på. Nu finns det säkert värre personer än mig. Men för mig känns det as jobbigt att behöva stressa på morgonen eftersom att ja är mer personen som tar det lugnt och sakta på morgonen. Hade ni fråga mig i sjuan hade jag gjort i ordning i normal takt i in egna fart. Men nu går jag i 8:an och allt räknas på betygen, så försover jag mig nu är det bara at kasta sig upp hur sängen, fixa sig lite snabbt, äta något snabbt och borsta tänder. Och sen är det bara för i alla fall att springa till bussen och hoppas på att den är sen eller något!!
Näe, nu måste jag borsta tänderna och sen ska jag gå till bussen.
<3<3

2 kommentarer:

  1. Det låter som om du skulle behöva en ny väckarklocka:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. AA. om det skulle hjälpa har ju mobilen som väckarklocka och den fungerar men jag stänger ju av den sen somnar jag om tills jag upptäcker att jag måste gå upp och stressa! <3<3

      Radera