söndag 25 september 2016

Lördag/Söndag


Sorry för uppdateringen igår, men igår var en sån dag då jag bara var med kompisar hela dagen. Efter att jag lagt ut inlägget igår så satt jag och kollade Youtube och sminkade mig ungefär till 15:00 på eftermiddagen ( sådär försvann halv min dag till ingenting ).
Sen kom en av mina närmsta tjejkompisar förbi en sväng och det ända vi gjorde var att snacka och vi sjöng lite ( hon lite mer än jag ). Men roligt hade vi. Sen åkte hon hem runt 20:00 på kvällen och då cyklade jag med henne hem en bit. Och sen när jag kom hem satt faktiskt och plugga lite NO men det var inte mycket innan och jag min bror skulle iväg på Soffan, en Fridisgård här där jag bor, och var med en annan kompis!
Men då jag inte har något att lägga ut som foto så bjuder jag på en bild på våran andra ''lilla'' hund.

<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar