torsdag 22 september 2016

Vad hittar jag på efter skolan?



Just idag har jag inte något speciellt inplanerat utan att jag ska vara med en killkompis lite senare. Men annars om jag inte ska vara med någon brukar jag äta mellanmål sen sätter jag mig vid datorn och gör ett litet blogg inlägg! Och läser andra bloggar och kollar Youtube.
Och när jag tröttnat på det så brukar jag oftast gå upp på mitt rum och sätta på musik och hitta på något, oftast brukar jag gå upp och försöka göra en dans till låtarna eller så brukar jag rita eller något annat, oftast brukar jag hitta på något på kvällen med en kompis eller något. Men idag ska jag träffa en killkompis sen ska jag kolla på Idol. Sen är det sängs för min del och då brukar jag ligga med telefonen och kolla socialmedier och annat. Vad hittar ni på efter skolan/jobbet?
<3<3

 ( bjuder på en bild av våra söta hundar )

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag kollar också sociala medier på kvällen:)
    Jag tog bort den andra kommentaren för den hamnade på fel inlägg:))

    SvaraRadera