måndag 26 september 2016

Studiedag!!


Så himla skönt att vara ledig alltså..
Om jag var med i en tävling om bästa bloggare, skulle jag komma sist alltså. Jag glömde helt bort bloggen igår förutom på morgonen, men jag hade en rolig dag i alla fall. Jag var med kompisar och snackade om allt möjligt hel dan. Älskar när man bara kan sätta sig ner och prata å känna att denna kompis faktiskt lyssnar och håller det hemligt efter. 
Men imorgon ska jag tillbaka till verkligheten gå upp tidigt å vara i skolan tills 15;20 sen ska jag hjälpa min Mormor att städa hennes badrum. Aså nej för morgon dagen hur fan ska jag orka med den.
<3<3
 

2 kommentarer:

  1. Hej sötnos!
    Inte BEHÖVER du inte skriva VARJE dag, även fast det är kul att det alltid finns något nytt att läsa:) Det är ju inte alla som skriver så ofta som jag gör:)))
    Lycka till med städningen hos mormor - du kommer att göra ett superjobb!

    SvaraRadera
  2. Det skulle stå...'Inte BEHÖVER du skriva VARJE dag...' Jag var lite distraherad när jag skrev inlägget för jag tittade på repriser av Idol samtidigt, haha!

    SvaraRadera