torsdag 20 oktober 2016

Före och efter!


Såna bilder ´är jag INTE någon expert på!
Både igår och idag har jag städat mitt rum hela dagen efter skolan, och tänkte göra ett lite längre inlägg med före och efter bilder men såklart glömmer ja att ta bilder på hur det såg innan.
Jag kom ändas ihåg att ta före och efter bilder på sminkbordet.
Så jag hoppas ni nöjer er med det. Så nästa gång jag städa r får vi hoppas att jag kommer ihåg att ta före och efter bilder.

Före städning

Efter städning

Jag måste säga att min sminkhörna känns så mycket fräschare att sitta vid på morgonen nu!
Vad har ni gjort under dagarna då?
<3<3



2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Ser fint ut:)
    Jag var och handlade mat med mormor idag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad! Jättefint när det blev klart:)

    SvaraRadera