tisdag 18 oktober 2016

Serire människa!!


Man skulle kunna säga att jag är lite av en Serie människa! Jag älskar att kolla serier, eller ja om den är bra vill säga!? Jag är väldigt kräsen när det gäller att titta på Serier men just nu har jag fastna för Teen woolf.
Har kolla på 3 säsonger av och typ 18 avsnitt på 2 veckor vilket jag tycker är ganska grymt då varje avsnitt är typ 45 minuter långt.



Men bortsätt från det vad har jag gjort idag då!?
Jo, jag har varit i skolan och jobba som vanligt sen var jag till Moster och fixa lite fler julklappar. Sen när jag kom hem så har jag gjort mat sen så var jag ut med en hund.
Och nu sitter jag här, så denna dag har väl inte varit den mest händelserika dagen. ( men rolig ändå ).


1 kommentar:

  1. Jag gillar också serier!
    Det var trevligt att ha dig här en stund i eftermiddags; ser fram emot nästa gång!

    SvaraRadera