måndag 17 oktober 2016

Längsen nu!!


Asså gud!! Jag har varit så dålig på att uppdatera dem senaste 2 veckorna ingenting har kommit upp på bloggen, men som sagt så måste jag lägga skolan först och lite annat, vilket gör att bloggen lätt glöms bort.
Men nu är jag tillbaka efter min lilla ``paus´´ här. Så vad har hänt sen sist då`?!
Jag har fått min Iphone 7 vilket jag är så glad över. Sen har jag mest plugga begrepp i NO och haft prov på begreppen och massa lappar i NO. Sen har jag haft MASSA frågor i SO som ska in så dem har ja också jobbat med.
Så mina ``lediga´´ dagar har gått till plugg ( tro eller ej ). Och jag ska inte ljuga om att jag inte hatar plugget. Jag och plugga är verkligen INTE kompisar.
Men det är bara kämpa om man vill ha en utbildning och ett bra jobb i framtiden. 
Sen har jag även börjat med hemlisar till jul med min moster.
Sen har jag hjälpt min mormor att fixa väggarna i hennes badrum. 
Men sen är det väl inte så mycket mer jag har gjort som har varit intressant.
Hoppas ni haft det bra!! Vad har ni gjort under mitt lilla uppehåll? skulle vara roligt få höra vad mina läsare har gjort!!
<3<3

1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter som om du har gjort ganska mycket intressanta saker:)))

    SvaraRadera