söndag 2 oktober 2016

Måndag igen!!

Usch säger jag bara alltså fy vad denna helg har gott fort alltså. Se i onsdags har det ej hänt så mycket i mitt lilla liv.

Torsdag: Så var jag först i skolan till 15:20 på eftermiddagen vilket jag tycker är långt att gå men vi har ju sovmorgon till 9:20 också den dagen. Sen när jag kom hem satt jag och kollade på Youtube och gjorde inte så mycket mer, jag träffade en killkompis på kvällen också en luten snabbis ba!!

Fredag: Min seriöst skönaste dag på hela veckan då jag bara har typ 4 lektioner sen slutar jag 13:20 på förmiddagen, så himla skönt att gå kort på fredagar. Sen när jag kom hem var jag in¨på affären och köpte lite gotta för att sen ha en myskväll med familj med Idol som avslut. Kollar några av mina läsare på Idol??!

Lördag: Dagen många vill vila på men jag vilade då inte. När jag vaknade så fixade jag mig och åt frukost för att sen åka iväg med mina två bröder och pappa på en motormässa och kollar på bilar och annat, och till min förvåning så var det ganska roligt. ( tro eller ej ). Sen åkte vi vidare till min farmor och farfar för att hälsa på en liten stund. Sen åkte vi hem en timme för att sen åka iväg igen med mamma då och avsluta dagen på Mc' Donalds. Sen på kvällen var jag på ungdomsgården i närheten. Och när jag kom hem därifrån var klockan väldigt mycket och jag som hade varit igång hela dagen, ja jag var så trött så att jag somnade ganska snart efter jag ko hem.

Söndag: Så tillbringa jag dagen hos mormor för att hjälpa henne flytta om grejer i sovrummet.
Sen när det var klart bjöd hon på lite tacos

Nej nu måste jag springa till bussen. Hörs senare
<3<3

1 kommentar:

  1. Jag kollar också på Idol! Charlie är min favorit<3
    Lät som om du hade en trevlig helg, framför allt på lördagen! Jag vet inte om jag hade tyckt att motormässa var så roligt...:)

    SvaraRadera